Herroepingsrecht
Bedenktijd / retour
Heb je spijt van je aankoop of had je een andere verwachting van het product? Je hebt de mogelijkheid jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. De kosten voor retour van jouw huis naar De Poppetjeskraam zijn voor eigen rekening.
Uitzondering maatwerk
De houten poppetjes die je bij mij koopt worden op maat volgens de door jouw ingevoerde specificatie gemaakt. Dat geldt ook voor andere producten die gepersonaliseerd worden. Het herroepingsrecht is hiervoor niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Hoe werkt het?
Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd worden. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan via mail, zodat ik weet dat ik een retourzending kan verwachten. Vermeld hierin jouw naam, het ordernummer en welke producten je retour stuurt. Eventueel kun je het retourformulier downloaden en bij de zending voegen.
Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd zijn dan kan ik deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Garantie
Mijn producten zijn van goede kwaliteit en ik doe mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Ik zorg dan kosteloos voor reparatie of vervanging.
De garantie geldt niet wanneer de producten zelf zijn gerepareerd en/of bewerkt of wanneer je deze door derden hebt laten repareren en/of bewerken, of wanneer het product aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld. Lees hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Mocht dit het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je. Stuur een mail, zodat we het samen kunnen oplossen.
Het is ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.